TRCmr Nedir?
TRCmr (Meeting Room); TURCom Teknoloji’nin, toplantı salonlarının etkin bir şekilde yönetimini sağlamak üzere, toplantı odalarının girişindeki ekranlar için hazırladığı bir uygulamadır.
Özellikle bünyesinde birden fazla toplantı odası bulunan kurum ve kuruluşlarda kullanılan bu bilgilendirme ekranları, mevcut ve gelecekteki toplantılar hakkında bilgi aktarmanın yanında, odaların hızlı ve kolay yönetimini sağlar.
TRCmr ile Neler Yapılabilir
- Toplantı rezervasyon süreçlerinizi hatasız düzenleyin.
- Çakışmaları ortadan kaldırın.
- Katılımcıları doğru yönlendirin.
- Kurumsal imajınıza uygun ekranlara sahip olun.
- Toplantı salonlarının aktif olmadığı durumlarda kurumunuza özel sayfa tasarımları ile farklı içerikler görüntüleyin.
- Saat ve hava durumu raporlarını görüntüleyin, çok amaçlı gösterimlere uygundur.
- İçecek servisi talebinde bulunun.
- Tablet üzerinden toplantı süresi kısaltıp uzatılabilir.
TRCmr Nerelerde Kullanılabilir
- Birden fazla toplantı odası bulunan kurumlar ve oteller.
- Derslikler (üniversite, dershane ve kurum içi eğitim merkezleri)
- Konferans salonları ve fuar alanları
- Sağlık kuruluşlarında muayenehanelerin girişlerinde, doktor ve sıra bilgilerini göstermek için kullanılabilir.
Program Özellikleri
- Kaynaklarda oluşan arızalar, ekran üzerinden ilgili kişilere anında bilgilendirme yapabilmektedir.
- Office 365, Exchange ve Gmail ile entegre çalışmaktadır.
- Toplantı uzatma, toplantıyı erken bitirme, toplantı odasından içecek servisi talebi gibi işlemler yapılabilmektedir.
Wireless, Projektör, Beyaz Tahta, Telefon, Toplantının durumu (şu anki toplantı, sonraki toplantı), Toplantı saati, Toplantıyı organize eden kişinin adı, Toplantı başlığı, Toplantının başlamasınakalan süre, Mutfaktan içecek siparişi edilebilir, Tablet üzerinden toplantı süresi kısaltılıp uzatılabilir, Tarih/Saat, Toplantıdaki şirket logosu, Toplantı odasının adı.
Programın Amacı
TRCmr uygulaması ile toplantı başlama saati, süresi ve katılımcıları ekranlardan yansıtılarak hızlı ve hatasız bilgilendirme amaçlanır. Toplantıların tam zamanında başlayabilmesine ve belirlenen süre içerisinde tamamlanabilmesine yardımcı olan bu ekranlar, kurumunuzdaki ortak toplantı salonlarının sağlıklı bir şekilde yönetilebilmesini kolaylaştırır.
Kullanım Alanları
Tanımlı toplantı odası hesabına ait tüm toplantı bilgileri, sisteme otomatik olarak kaydedilir. Dokunmatik ekran sayesinde, tüm toplantılar gösterilebilir ve bir sonraki toplantı bilgileri ekran üzerinde kaydırma yapılarak görüntülenebilir.
Duvar ve masaüstü kullanım alanları için uygundur.