Call Center Hotel, Eskişehir ile Arasındaki Mesafeleri Giderdi

Call Center Hotel, Eskişehir ile Arasındaki Mesafeleri Giderdi

TURCom Teknoloji’nin birçok ürün ve çözümü ile çok önceden tanışan Call Center Hotel (CCH), şimdi de İstanbul Kavacık’taki merkezi ile Anadolu Çağrı Merkezi’nin (AÇM) Eskişehir lokasyonu arasındaki veri iletişimini TURCom’la kusursuz bir duruma getirdi.

Türkiye’nin ilk çağrı merkezi oteli olan CCH, çağrı merkezi şirketlerine, dönemsel projelere ve çağrı merkezi yatırımı öncesi ihtiyaçlarını belirlemek isteyen kurumlara hizmet veriyor. Bir otel mantığı ile servis veren CCH’de şirketler, en son teknolojilerle donatılmış bir çağrı merkezinin ihtiyaç duyabileceği tüm olanaklardan anında faydalanabiliyorlar. Kurumların mevcut personeli ile hemen destek almaya başlayabildiği ve teknolojik altyapısının yenilenmesinde birçok TURCom çözümünden faydalanan CCH, son olarak AÇM’nin Eskişehir lokasyonu ile online iletişime geçerek, hizmet ağına yeni bir boyut getirdi.

CCH ile yapılan projenin teknik detayları ise şöyle;

AÇM’nin Eskişehir lokasyonu G.SHDSL data hattı üzerinden CCH’nin Kavacık’ta bulunan merkezinde, metroEthernet Internet’te sonlandırılıyor. Toplamda 14 Mbps bant genişliği ihtiyacı olması nedeniyle Cisco router’larda sonlandırılarak, 7 adet G.SHDSL hattı üzerinden proje gerçekleşti. Bu sayede AÇM Eskişehir lokasyonunun CCH İstanbul’daki merkezi ile veri alışverişi çok daha sağlıklı ve stabil bir hale geldi.

Call Center Hotel Hakkında:

Procat tarafından İstanbul’da açılan, Türkiye’nin ilk çağrı merkezi oteli Call Center Hotel (CCH), çağrı merkezi şirketlerine, dönemsel projelere ve çağrı merkezi yatırımı öncesi ihtiyaçlarını belirlemek isteyen kurumlara hizmet veriyor. Call Center Hotel, Türkiye’ye yatırım için gelen uluslararası çağrı merkezi devlerinin de ilk adresi konumunda.

Bir otel mantığı ile servis veren CCH’de şirketler, en son teknolojilerle donatılmış bir çağrı merkezinin ihtiyaç duyabileceği tüm olanaklardan anında faydalanabiliyor. Kurumların mevcut personeli ile hemen destek almaya başlayabildiği çağrı merkezi kompleksinin, 2 binada yaklaşık 1400 koltuk kapasitesi bulunuyor.