- Turcom Anasayfa >
- Haberler / Duyurular >
- Procat'in İnternet Erişiminin Kayıtları Artık TRCroot’tan Soruluyor
Procat'in İnternet Erişiminin Kayıtları Artık TRCroot’tan Soruluyor
İnternet erişimi olan her kurumun bu kayıtları saklama zorunluluğunu içeren yasayı firmalar yerine getirmeye hızla devam ediyor. TURCom Teknoloji de bu kapsamda geliştirdiği ve içinde log kayıtlarını saklamanın dışında, ihtiyaca yönelik birçok modülünün bulunduğu TRCroot ile firmaların çözüm ortağı olmayı sürdürüyor. 5651 numaralı yasayı TRCroot ile yerine getirmeyi uygun bulan Procat Danışmanlık’ta böylece TRCroot ile tanıştı.
TURCom Teknoloji ile yaptıkları bu projenin ilk proje olmadığını söyleyen Procat Danışmanlık Bilgi İşlem Müdürü Esen BAYTEKİN, TRCroot projesinden önce gerçekleşen proje sonunda sistem odasını TRCrms ile kontrol altında tuttuklarını, gece, gündüz, tatil ayrımı olmadan sistem odasındaki her cihaz hakkında her an bilgilendiklerini belirtti. Son olarak da TRCroot ile çıkan yasa kapsamında logları kayıt altına aldıklarını söyleyen BAYTEKİN, “ TRCroot’un gelişmiş web tabanı sayesinde logların analizini kolayca yapabiliyoruz. Ayrıca tüm aktiviteleri raporlayıp, bulunan otomatik firewall ile de tehlikelere karşı önlememizi de almış olduk” dedi.
TRCroot ile beraber gerek duyduğu backbone switchi de TURCom’dan temin eden Procat, sektöründe anahtar teslimi çözümlerle müşterileri memnuniyetini tam sağlayan firmalar arasındaki yerini koruyor.
Procat Danışmanlık Neler Yapar?
Kurucularının yerel ve uluslararası alanda 20 yıllık deneyimlerinin ışığında 2004 yılında kurulan Procat Çağrı / Kontak Merkezleri için, strateji ve planlama, tasarım, yönetim, iş geliştirme, altyapı, ileri teknolojiler, sistem etkileşimi, süreç yönetimi, telekomünikasyon ürün ve hizmetleri alanlarında danışmanlık hizmetleri vermektedir. A’dan Z’ye ileri teknoloji çağrı merkezi sistemleri kurulum, destek ve geliştirme hizmetleri veren Procat, Interactive Intelligence ve Genesys çağrı merkezi sistemlerinin temsilciliğini yürütmektedir. 2009 yılında dünyada ilk kez Call Center Hotel konseptini hayata geçiren Procat, 1500 kişi kapasiteli iki lokasyonda çağrı merkezi hosting hizmeti sunmaktadır. Çağrı merkezi sektörünün ihtiyaçlarına göre sürekli yeni ürün ve hizmetler geliştiren Procat QMetre markasıyla sunduğu hizmetle Performans Yönetim Sistemi, Ölçme ve Değerlendirme Sistemi, dış kaynak kalite kontrol, dashboard ve raporlama çözümlerini sağlamaktadır.