- TURCom Anasayfa >
- Ürünlerimiz >
- Multimedya
- TRCivr
TRCivr Nedir?
TRCivr, 24 saat kurumunuzu arayan kişileri sesli yanıt sistemi ile karşılayan ve tuşlar aracılığıyla istediği bilgilere ulaştıran etkileşimli sesli yanıt sistemidir. Canlı operatöre göre müşterilerinizi hatasız karşılar ve vakit kaybı olmadan yardımcı olur. TRCivr kolaylıkla yönetilebilip, açık sistem yapısı sayesinde istenilen şekilde ölçeklendirilebilir.
TRCivr Ne Yapar?
- Robot operatör
- Anket ve araştırmalar
- Sesli mesaj bırakma
- Bilgi sunumu
- Faks isteme
- Veri girişi
- Kampanya yönetimi
- Mesaj iletimi
- Akıllı ev uygulamaları
- Üyarı ve hatırlatıcılar
- Üyelik
- Yoğun saatlerde çağrı alma
- Çağrı bekletme
- Şikayet hatları
- Kart aktivasyonu
- Sohbet hatları
- Web üzerinden arama
- Fiyat sunumu
- Şikayet statü sunumu
- Piyasa araştırması
- Ürün siparişi
- Lokasyon belirleme
- Katılım bildirimi
- Kimlik doğrulama ve yönlendirme
- Artan çağrıları boş operatöre yönlendirme
- Sanal çağrı merkezi oluşturma
TRCivr'ı Kimler Kullanmalı?
Çağrı Merkezleri
Gelen çağrıların tümünün ya da bir kısmının otomatik olarak karşılanarak, canlı operatöre bağlantı ihtiyacının azaltır.
Bankalar
Telefonla bankacılık işlemleri, şifre onaylama, konuşmacı doğrulama yapar.
Hastaneler
Alo Randevu Sistemi ile hastaların "T.C.kimlik No" ları ile istediği gün ve saatte istediği poliklinik ve doktor için randevu verebilir.
Sigortacılar
Elementer işlemler, poliçe sorgulama, provizyon alma, hayat/sağlık/özel emeklilik işlemlerinin yapılmasını sağlar.
Kamu
Belediye, elektrik, su, doğalgaz idareleri, e-devlet uygulamalarında vatandaşların self-servis borç sorgulaması, bilgi alması, şikayetlerini iletmesi için kullanılabilir.
Telekom
118 Bilinmeyen numaralar sorgulaması, arıza takip, borç sorgulama, Katma Değerli Hizmetler, müşteri sadakat programlarının uygulamalarında çalışır.