- TURCom Anasayfa >
- Ürünlerimiz >
- Multimedya
- TRCix
TRCix Nedir?
TRCix, mevcut santralinize yeni nesil IP PBX özelliklerini kazandıran, yönetimi son derece kolay olan Türkçe Web arayüzlü, donanımsal ve yazılımsal olarak istenildiği şekilde ölçeklendirilebilen bir haberleşme platformudur.
TRCix Ne Yapar?
- Çağrı bekleme
- Çağrı transferi
- Çağrı gözlemleme
- Çağrı kuyruğu
- Çağrı ses kaydı
- Çağrı karşılama
- Robot operatör
- Meşgulde yönlendirme
- Cevapsız çağrıda yönlendirme
- Koşulsuz yönlendirme
- Yerel ve uzak kullanıcılar
- Uzak ofis desteği
- Sesli Mesaj (mesaj aşığı var, mesaj var çevir sesi, sesli mesajları e-posta ile alma ve yönlendirme, web arayüzü)
- IVR
- Macro ile programlama
- Konferans odaları
- Kara liste
- CDR
- (DID & ANI) DID ve ANI Desteği
- Caller ID
- Veri tabanı desteği
- İsme göre arama
- DISA (doğrudan içeri erişim)
- Değişebilir zil tonları
- Rahatsız edilmeme
- Esnek numaralama mantığı
- İnteraktif rehber
- Bekletme müziği (MP3 destekli)
- Transfer müziği (MP3 destekli)
- Güvenlik ve gizlilik
- Protokol ve Codec değişimi
- Uzaktan çağrı karşılama
- Gezici dahili numaralar
- Caller ID'ye göre yönlendirme
- SMS
- Harf harf okutma
- Konuşma algılama
- 3 Noktalı arama
- Zaman ve tarih okutma
- VoIP trunklama
- VoIP gateway desteği
TRCix'i Kimler kullanmalı?
Birden fazla şubesi olan firmalar
Satış ağırlıklı çalışan ve müşteri memnuniyetine önem veren firmalar,
Çağrı merkezi olan firmalar,
Tüm sağlık kuruluşları
Eğlence sektöründeki firmalar
Tüm orta ve büyük ölçekli firmalar
TRCix'in ihtiyacınıza göre şekillendirebileceğiz modülleri nelerdir?
TRCproxy
Merkeziniz ve şubeleriniz arasında ücretsiz görüşme imkanı sağlar. Böylece iletişim giderlerinizde önemli derece tasarruf edersiniz.
TRCrec
Yapılan tüm görüşmeleri kaydedip, daha sonra dinlemenizi sağlar. Kayıtlar web üzerinden de dinlenebilir.
TRCivr
Herhangi bir operatöre ihtiyaç duymadan, şirketinizi arayanlara sesli yanıt sistemi ile cevap vererek, müşterilerinizi vakit kaybetmeden istedikleri bilgilere ulaştırır. Çalışan maliyetini de düşürüp, müşteri memnuniyetini arttırır.
TRCrobot
Çalışanlarınız yerinde olmadığı zaman, onları arayanlara otomatik olarak cevap verir ve bırakılan sesli mesajları da elektronik posta olarak kişiye bildirir.
TRCconf
Ofisinizden ayrılmadan toplantı yapma özgürlüğü sağlar. Böylelikle ulaşım maliyetlerinizi ortadan kaldırır.
TRCtıkla-konuş
Şirketinizi arayanların web siteniz üzerinden santralinize ya da çağrı merkezinize ulaşmasına olanak tanır. Müşteri memnuniyeti artarken, sizi arayanların telefon maliyetleri de düşer.